GAY COCK: Návod, jak nejlépe uspokojit váš mlsný jazýček.

Pokud myslíte na něco jiného, než na Cocktail, tak jste na omylu. Dnes bude řeč o koktejlu, který pobláznil za krátkou dobu celý svět. COSMOPOLITAN se stal drinkem gayů.

Původ Cosmopolitanu se datuje k roku 1985. V tom roce na Floridě byla vysoká poptávka po Martini, protože každý chtěl pít z tak skvělé designové sklenky. To bylo impulsem pro Cheryl Cook -vymyslet chutnější, lépe vypadající nápoj v Martini skleničce. Proto se zrodil Cosmopolitan.

Velký boom zažil v devadesátých letech a to jen díky stylovému seriálu Sex ve městě, kde ho hlavní hrdinky pijí ve velkém množství. Po odvysílání, se Cosmopolitan rozšířil i za hranice USA a získal si velkou oblíbenost snad všude, což u tak „mladého“ drinku není zvykem.

Když je cokoliv spojeno se sexem, mládím a se skvělým designem, už chybí jen malý krůček ke gay komunitě. Tímto malým krůčkem je vynikající chuť.

Zde návod pro váš mlsný jazýček:

COSMOPOLITAN
4cl Vodky
4cl Cointreau
4cl brusinkového džusu

Postup:
Vše nalít do šejkru a šejkruj s ledem. Podáváme v Martini skleničce bez ledu a zdobíme tenkým proužkem pomerančové kůry.

Přejeme dobrou chuť 🙂

500 x 200 Pod článkem
500 x 200 Pod článkem

O autorovi

Související příspěvky

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. více informací

Webové stránky papagay.cz používají k poskytování služeb, personalizací reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Co je cookie? Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například zvolené nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější. Cookies nemohou poškodit soubory ve vašem zařízení ani zvýšit riziko nakažení počítačovým virem. Použití cookies pro reklamní účely Na našich webových stránkách můžeme také používat reklamní systémy jiných subjektů. Tyto systémy používají zvláštní druhy cookies, prostřednictvím nichž lze zjistit, kolik uživatelů určitou reklamu vidělo či kolik z nich ji vidělo opakovaně. Takové reklamní systémy mají vlastní zásady ochrany osobních údajů. Jiné typy cookies slouží k lepšímu cílení reklamy v závislosti na chování uživatele (tzv. remarketing). Údaje z remarketingu používáme výhradně za účelem zobrazení co nejrelevantnějšího obchodního sdělení danému uživateli. Uživatelé se dělí na základě několika obecných vzorců chování uživatelů. Tato data jsou anonymní bez vazby na jiné typy cookies. Za účelem remarketingu můžeme také používat systémy společnosti Google či jiných provozovatelů, kteří mohou tyto údaje používat na svých stránkách. V případě společnosti Google se může jednat o zobrazení obchodních sdělení v různých částech webových stránek – např. Vyhledávání Google, Vyhledávací síti Google, v Obsahové síti Google prostřednictví reklamnich sítí Google AdSense a Google DoubleClick Ad Exchange. Přečtěte si o typech souborů cookie, které Google používá, a o tom, jak společnost Google a její partneři tyto soubory cookie využívají v reklamě. Použití cookies pro měření návštěvnosti Cookies také využiváme pro sledování počtu návštěvníků na stránce napřílkad prostřednictvím služby Google Analytics.

zavřít

„Muži nedovedou ocenit vlastní ženy. To přenechávají druhým.“ Oscar Wilde